W u l g a r y z m

all that is solid melts into air

Publikacja.

4 Komentarze

Pismo KOFEINA ART-ZIN opublikowało moje opowiadanie pt. A gdy miasta akurat nie zdobywali sowieci. Zainteresowanym polecam.

Wersja on-line na issue:
http://issuu.com/kofeina/docs/kofeina03

Wersja pdf. do ściągnięcia z rapidshare:
http://tinyurl.com/kofeina03

Written by c y n i k

1 czerwca, 2010 @ 10:43 am

Napisane w Uncategorized

Komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. moje gratulacje 🙂 nie jestem znawcą tematu ale Twój tekst bardzo mi się podobał… zresztą ogólnie jestem pod wrażeniem Twojej twórczości.
    Pozdrawiam

    AnQ

    1 czerwca, 2010 at 12:27 pm

  2. i co woda sodowa do głowy uderzyła?, już nie ma potrzeby pisać?

    eulalia87

    14 września, 2010 at 7:17 pm

  3. Fszysko rozumie, tylko troszke sie zacinam na tym, z tymi
    ludzmi z mentalnym AIDS. Ja rozumiem, ze to taka figura retoryczna, ale piszac to, cos tam musiales miec na mysli. Przynajmniej mam taka nadzieje.
    A wiec, co to takiego, ten „mentalny AIDS” ?

    IL

    27 grudnia, 2013 at 6:10 pm

  4. Przepraszam, to dotyczy dorozek z diodami…

    IL

    27 grudnia, 2013 at 6:12 pm


Dodaj komentarz